חנות אינטרנטית מסחר מקוון – מה זה?

e-commerce או אתר מסחר מקוון, הוא מונח רחב הכולל בתוכו את כלל ההיבטים של ניהול מכירת מוצרים באמצעות חנויות אינטרנטיות.
הקמה של חנות וירטואלית עבור העסק שלך יכולה להגדיל את קהל הלקוחות הקיים, לסייע לפנות לקהלים חדשים ולהגדיל את ההכנסה החודשית ביעילות ובקלות יחסית. איך נראית חנות כזו? לרוב היא כוללת מוצרים המסודרים בקטגוריות שניתן לבחור מהן, אפשרות להוסיף פריטים לסל או לעגלת קניות, אופציה לקבלת הנחה באמצעות קופון וקבלת משלוח עד הבית.

אך חשוב לדעת, כי בנייה של אתר מכירות E-Commerce עסקי מקצועי, הינו תהליך שדורש מחשבה, תכנון ומחשבה. אתר שנבנה לאחר שהושקעה בו מחשבה ימשוך אליו רוכשים חדשים, יחזיר גולשים מן העבר לרכישות נוספות וינוהל בצורה נוחה ויעילה יותר על ידי בעליו. כך לדוגמא, בעת הקמת חנות וירטואלית, יש להטמיע באתר קודים רלוונטיים, שיאפשרו בעתיד ניהול ומעקב נוחים יותר עבור מוצרים, לקוחות, מלאים ומשלוחים, ולבצע אופטימיזציה של הביצועים.

גם הניהול השוטף של אתר מסחר מקוון, דורש מומחיות והבנה בממשקים על גביהם מוצגים המוצרים ומתבצע המסחר, בשיטות ומערכות התשלום, בניהול ההזמנות, בקידום אורגני וממומן ובניתוח נתונים בזמן אמת באמצעות מערכות כמו Google Analytics, המשמשת לניתוח תנועות גולשים באמצעי המכירה.

ב-Oasis media נסייע לכם ליצור מערך מכירה יצירתי ויעיל שתרומתו תשתקף בהכנסות העסק.

חנות אינטרנטית

מעוניינים בשיווק דיגטלי חכם? דברו איתנו!

איך אנחנו עושים את זה
איך עושים את זה?

ליווי פרויקטים של בניית חנויות וירטואליות – עסק המעוניין להקים אתר מכירות באינטרנט מוכרח לבצע עבודה יסודית כבר מההתחלה – לחקור, לתכנן ולבצע באופן מדויק. תהליך שנעשה באופן לא אופטימלי גורר השקעה נוספת ומיותרת, בעלות גבוהה בעתיד. לכן, יש צורך באנשי מקצוע שילוו את הקמת החנות, יטמיעו כלים מתאימים ויעקבו אחרי הביצועים כבר מהרגע הראשון. מעקב זה ישמש לניהול תהליכי המכירה ולהגדלת ההמרות.

בחינה של חנויות קיימות והטמעת שיפורי  User Experience) UI/UX) – עיצוב של חוויות משתמש נוחה ומהירה היא מפתח לרכישה מוצלחת וחוזרת. ב Oasis media-יודעים לנתח את הלקוחות הפוטנציאלים שלך – מה מושך את תשומת ליבם, במה הם מתעניינים, סדרי העדיפויות שלהם והאופן בו הם מקבלים החלטות. אנו ניישם תובנות אלו כדי שהלקוח שלך ירגיש בנוח וירצה לבצע רכישות באתרך.

קידום המוצרים בגוגל ובפייסבוק – כדי לפרוץ קדימה, החנות הווירטואלית שלך צריכה לפרוץ גם את גבולות האתר. לכן, נדרש קידום במנועי החיפוש ופרסום ברשתות החברתיות, כדי המוצרים שלך יתנוססו בראש רשימת החיפושים ויגיעו לקהלי יעד חדשים ומגוונים.

remarketing דינאמי מתקדם – כאשר לקוח עוזב את אתר המכירות למרות שלא ביצע רכישה, אין זה אומר שהוא לא יחזור שנית. שיטת הremarketing-  מאפשרת "לארוב" ללקוח באמצעות פרסום מותאם על בסיס המוצרים בהם התעניין באתר, בפלטפורמות המקוונות שנמצא בהן (אתרים, גוגל, פייסבוק), ולעודד אותו לחזור ולהשלים את העסקה.

חנות אינטרנטית

הקמת סניף וירטואלי לעסק שלך היא כדאית, כיוון שהיא דורשת השקעה כספית ועלות תפעול נמוכה יותר מסניף פיזי. בנוסף, חנות מקוונת משדרת רצינות ומקדמת את העסק שלך, גם דרך דירוג במנועי החיפוש וגם באמצעות פרסום ברשתות החברתיות. מעטפת פרסום זו מביאה לצמיחת המותג. בין אם מדובר בסניף הבלעדי או משלים לסניף פיזי, כאשר הוא נבנה ומתנהל נכון, הוא הופך לנכס שמניב הכנסות. אבל חשוב לזכור, כי בניית אתר מכירות לעסקים דורשת הבנה וידע מקצועי וטכני, כמו גם תכנון והשקעה.

תבנו את זה חכם, תבנו את זה עם Oasis Media.

מעוניינים בשיווק דיגטלי חכם? דברו איתנו!

בין לקוחותינו בעבר ובהווה
מקרי מבחן לדוגמא

אקדמון

הובלנו קמפיין בתחילת שנה אקדמית והכפלנו את כמות המכירות בהשוואה לשנה הקודמת באמצעות פילוחי קהל מתקדמים ורימרטיקנג דינאמי.

מקרה מבחן: אקדמון