מי הלקוח מי הלקוח?

קייטרינג 'שי-לי' הפופולארי באזור באר-שבע, החל במגמת התרחבות והתבססות כשלעסק המצליח נוסף גם בית קפה וקונדיטוריית בוטיק. בעוד שתוצרי הקייטרינג של שי-לי קצרו מחמאות בכל אירוע שהגיעו אליו, המודעות לקייטרינג ולבית הקפה החדש לא הייתה גבוהה.

מה עשינו מה עשינו?

גיבשנו אסטרטגיית פעולה המותאמת ללקוח, למוצרים, ולקהל היעד תוך ניצול החוזקות של העסק: מוניטין חיובי, מיומנות ותוצרת מצוינת.

באמצעות קמפיין פייסבוק צבעוני ומושך שהתמקד במוצרים האיכותיים, הגדלנו משמעותית את כמות החשיפה לבית הקפה והקונדיטוריה ועודדנו את הקהל להיות מעורב בעמוד. החשיפה והמעורבות הצליחו להגדיל את כמות הלקוחות בבית הקפה ואת ההמלצות מפה-לאוזן על הקייטרינג.

בכדי ליצור זרם הזמנות לקייטרינג, בנינו דף נחיתה ייעודי. כמובן שלדף הנחיתה נבנו מספר גרסאות שונות, בוצעה השוואה של אחוזי המרה ונבחר הדף האטרקטיבי ביותר ללקוחות.