קידום קמפיינים פוליטיים

משרד הפרסום Oasis Media מתמחה במדיה דיגיטלית ובעל היכרות מעמיקה עם העולם הפוליטי, ניסיון רב בליווי מערכות בחירות וקידום קמפיינים לשינוי חברתי.

ביכולתנו לתת לכם, אנשים או גופים השואפים ליצור שינוי חברתי או לקדם אג'נדה פוליטי, מעטפת שירותי ניהול קמפיינים פוליטיים מקיפה, הנגזרת ישירות מהעקרונות המנחים אתכם. כזו שפונה לקהל הרלוונטי לכם בלבד ומעבירה את המסר באופן מהיר, חד ומדויק.

בעידן הדיגיטלי הזירה הפוליטית המרכזית, שדרכה ניתן להגיע לכמה שיותר אנשים וקולות, נמצאת כמובן אונליין. אם אתם רוצים לשחות בה – אנחנו באואזיס מדיה נהיה לכם המצופים. נלווה אתכם ליווי צמוד ונסייע לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית חכמה לקמפיין הפוליטי שלכם, ננסח איתכם את המסרים הנכונים לקהל שלכם ונייעץ איך להגיב מהר ונכון לדינאמיות שבפוליטיקה האקטואלית.

כמובן שהשיווק לא נגמר שם: להשפיע על דעת הקהל בצורה מיידית ולהניע אותו לפעולה הרצויה דרך פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, טוויטר או העיתונות המקוונת, בהן הוא כבר נוכח ורגיל לצרוך את התוכן שלו, זאת המומחיות שלנו באואזיס מדיה.

רוצה לדעת איך אנחנו עושים את זה ולמה אנחנו יותר טובים מאחרים?
נשמח לשבת על קפה!

    חשוב לזכור…

    חשוב לזכור שבסופו של כל קמפיין פוליטי, מגיע יום הבחירה והתוצאות לא מאחרות לבוא עם תום ספירת הקולות. לכן, חשוב לבחור נכון מי ינהל ויקדם את הקמפיין שלכם!

    Oasis Media מזמין אתכם לבדוק אותנו ולהצטרף לרשימת הלקוחות "הנבחרים" והמרוצים. הנה הצצה לחלק מהקמפיינים הפוליטיים והחברתיים שאנחנו מלווים בתקופה האחרונה:

    לובי 99 
    מיזם כלכלי-חברתי ללא מטרות רווח הפועל לקידום האינטרס הציבורי הרחב אל מול הכנסת והממשלה באמצעות גיוס תרומות מההמונים. לובי 99 הגיע אלינו כמיזם בן שנתיים, עם סכום כולל של גיוס שעמד על 45,000 ₪. היום, כעבור שנתיים, אנחנו עומדים על מעל 230,000 ₪, בניצול חלקי בלבד של תקציב השיווק.

    "אני ממליץ בחום על חברת  Oasis Media. יצא לי להכיר הרבה חברות לניהול מדיה ומעולם לא נתקלתי בכזאת מקצועיות, יעילות ומחויבות. אם אתם מחפשים שיווק דיגיטלי טוב ויעיל שיספק תוצאות – הגעתם למקום הנכון."

    יאיא פינק
    לאחר ההצלחה הסוחפת בקידום לובי 99 החליט יאיא לרתום את שירותי השיווק הדיגיטלי של אואזיס מדיה גם לטובת קידום הקמפיין הפוליטי שלו לפריימריז של מפלגת העבודה ב-2019. עם אסטרטגיה חכמה, ובעבודת שיווק מאומצת, סייענו ליאיא להיות מוכר עוד יותר בקרב חברי המפלגה וברגע האמת התהליך הוכיח את עצמו מעל ומעבר לכל הציפיות – הוא טיפס עד למקום 8 כבר בפריימריז הראשון שלו, כשהוא עוקף וותיקים ומוכרים ממנו.

    איריס שטרק לראשות לשכת רואי החשבון
    את קמפיין המועמדות של רו"ח איריס שטרק לראשות לשכת רואי החשבון בישראל ליווינו מתחילת דרכו. הענקנו לה שירותי שיווק דיגיטלי מקיפים, כאשר שמנו דגש גדול על פילוח קהל מדויק, ועל הגעה לכלל ציבור המצביעים הפוטנציאליים. שמחנו לעבוד יחד בסנכרון ושיתוף פעולה הדוק שהוביל לתוצאות מצוינות: איריס זכתה בבחירות שנערכו בספטמבר 2018 והייתה לאישה הראשונה שעומדת בראשות לשכת רואי החשבון בישראל!

    הלקוחות שלנו נהנים מתוצאות מרשימות ומשירות אישי,
    זה הזמן להצטרף אליהם!

      אנו ב-Oasis Media שמים דגש על עקרון החשיפה לקהל יעד רחב ואיכותי.
      אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים ש:

      סימון צ'ק רואים אתכם.
      סימון צ'ק מי שרואים אתכם, הם בדיוק האנשים שרציתם להגיע אליהם.

      איך זה קורה?

      אייקון כוכבית ניתוח ואפיון

      נמפה ונאפיין באופן דקדקני את המסרים שלכם ואת הקהל הרלוונטי עבורכם.

      אייקון כוכבית טרגוט מדויק

      נבצע פילוח של הקהל הפוטנציאלי ונגבש את המסרים בהתאם.

      אייקון כוכבית בניית אסטרטגיה שיווקית

      לאחר גיבוש התמונה המלאה נבנה אסטרטגיית שיווק ייעודית.

      אייקון כוכבית יישום בהתאמה אישית

      יישום האסטרטגיה מתבצע בצמוד ללקוח וכולל שינויים והתאמות תוך כדי תנועה.

      אייקון כוכבית מדידה ואופטימיזציה

      בדיקות ושיפורים נעשים כל העת, תוך חתירה לייעול ובחינת התוצאות בזמן אמת.

      מעוניינים לקדם קמפיין חברתי או פוליטי?
      רוצים גם אתם לקבל את הקידום החכם והנכון שייקח אתכם רחוק?
      צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר לשירותי קידום דיגיטלי מתקדמים!

        ניהול קמפיין פוליטי לרשויות המקומיות עם Oasis Media: הצטרפו לנבחרים!

        ניהול קמפיין פוליטי או חברתי מצריך נסיון והבנה נרחבת בתחום, וזה בייחוד נכון כאשר מדובר על קידום קמפיין פוליטי לרשויות המקומיות.

        מניסיוננו הרב למדנו אילו ערוצי שיווק דיגיטלי (קידום ממומן בגוגל, קידום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, קידום בעיתונות המקוונת ועוד) עובדים הכי טוב, בהתאם לסוג הקמפיין הפוליטי הנדרש. כל קמפיין פוליטי לרשויות מקומיות נבנה ונמדד בהתאמה תפורה אישית למועמדת, למפלגה ולקהל הבוחרים הפוטנציאלי, תוך התחשבות במצב האקטואלי באותה רשות מקומית.

        חשוב לזכור שבסופו של כל קמפיין פוליטי מגיע יום הבחירה, והתוצאות לא מאחרות לבוא עם תום ספירת הקולות. לכן, חשוב לדעת לבחור נכון מי ינהל ויקדם את הקמפיין שלכם! Oasis Media מזמינה אתכם לבדוק אותנו ולהצטרף לרשימת הלקוחות "הנבחרים" והמרוצים.

        להלן הצצה לחלק מהקמפיינים הפוליטיים לרשויות המקומיות שאנחנו מלווים בתקופה האחרונה:

        המכון הישראלי לתכנון כלכלי

        עמותה ללא מטרות רווח, ששמה לה למטרה לפעול למען כלכלה ישראלית חופשית, תחרותית ונטולת חסמים במשק המעודד יזמות, חדשנות וצמיחה. בבחירות המקומיות ב-2018 הרצנו בעבורם קמפיין שמטרתו לעודד הצבעה למועמדים נקיי כפיים, לעומת מתמודדים רבים שנחשדו או הואשמו בעבירות כאלה ואחרות. באמצעות מיתוג נכון, שפה גרפית חדה וברורה, מסרים שזוקקו ונבררו בקפידה והגדרה נכונה של קהל היעד – הצלחנו לעורר שיח ציבורי ער בנושא, שאף נסקר בתכניות הטלוויזיה, ובמקרה של חלק מהרשויות, גם אכן שינה באופן דרמטי את התוצאות.

        חילונים ירוקים

        הובלנו את כל מערך הפרסום הדיגיטלי של הרשימה, שלרשותה עמדו תקציבים מוגבלים. בעזרת תכנון נכון והדגשת המסרים החשובים ביותר, חשפנו מאות אלפי אנשים בעלי זיקה לנושאים אלו לתכנים באופן מותאם, וכך יצרנו מיליוני חשיפות.

        במערכת הבחירות האחרונה לרשויות המקומיות מיקמנו את האג'נדה של הרשימה במרכז השיח הפוליטי התל-אביבי. המפלגה שילשה את מספר המנדטים שלה במועצה, ולמעשה הייתה לרשימה היחידה שהצליחה להתחזק ללא מועמד לראשות העירייה.

        מעוניינים לקדם קמפיין פוליטי או חברתי דרך שיווק דיגיטלי חכם ומתקדם? דברו איתנו!