מגמות באונליין שופינג

המסחר האלקטרוני מעולם לא היה מרגש כפי שהוא היום. המהירות והקלות שבחווית הקניה באינטרנט (ברוב המקרים) הופכת את החוויה ל seamless וכמעט בלתי מורגשת. לקנות באינטרנט הוא לא issue יותר.

הגולשים התרגלו לטוב וכתולדה מכך יש להם לא מעט דרישות. כל חוייה שאינה זורמת, נוסכת תחושת אמון, מהירה וקלה – מביאה לחיפוש אחר נותני שירות אחרים.
כבעלי עסקים וכמפרסמים של אותם עסקים, אנחנו חייבים להבין את מסע הלקוח שלנו, לצפות מראש את האתגרים הצפויים להם ולפתור אותם. להיות עם היד על הדופק, כדי שאנחנו נהיה ה go-to שלהם לשירות שהם רוצים.

אז מה קורה ללקוחות שלנו (ולנו כצרכני אונליין)?

הלקוחות שלנו הפכו לסקרנים יותר, תובעניים יותר וחסרי סבלנות.

אנשים שואלים יותר שאלות – על המוצר, על היצרן, על תנאי המשלוח, על תנאי ההחזרה. אנשים עושים מחקר, קוראים ביקורות, משווים, מתייעצים, נכנסים, יוצאים וחוזרים.
אנשים מצפים ליותר – שהמוצר יגיע בכמה צבעים, שהבגד יגיע בכל המידות, שהמוצרים יהיו במלאי, שהמשלוח יהיה מהיר, שהמוצר יהיה זהה למה שהוצג באתר.
אנשים רוצים הכל ומיד – האתר חייב לעלות מהר, הוא צריך להתאים באופן מושלם למובייל כדי שהרכישה תוכל להתבצע בכל רגע ומקום, ששירות הלקוחות יהיה זמין 24/7.
אנשים מצפים לחוויה בטוחה ואמינה ולכן, עמודי ה-ecommerce שלנו חייבים להיות polished ולספק חוויה ללא רבב.
שקיפות ואמינות – מחירים ברורים, בלי תוספות, בלי טריקים ובלי שטיקים.

מעוניינים בשיווק דיגטלי חכם? דברו איתנו!

קניות ממש לא רק מהדסקטופ

חווית הקניה הופכת ליותר ויותר מרובת ערוצים (omni channel). מסע הלקוח עד הרכישה הוא חוצה פלטפורמות וסוגי מדיה. מודעת הוידאו ברשת החברתית שנתקל בה במובייל, מביאה אותו לגגל את שם המותג, משם הוא עובר לצפייה בביקורת ב YouTube, חזרה לגוגל כדי לבדוק מחירים זולים יותר אצל מתחרים, שולח קישור לחבר ב WhatsApp, קופץ לסניף החנות הפיזית כדי למדוד ולגעת ולבסוף, מבצע רכישה מהטאבלט. יכול להיות שהוא עוד יחזור לדסקטופ כדי להשאיר ביקורת בעצמו.

אז נכון, לא כל מוצר מצריך תהליך כה ארוך ולא כל לקוח יחווה את כל השלבים. אבל, כמפרסמים, אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל state of mind של הלקוח ולהיות בקיאים בכל פלטפורמה דיגיטלית אפשרית.

Machine Learning

אחד הבאז וורדס היותר חמים של השנים האחרונות, מוצא את דרכו אל השופינג הוירטואלי שלנו. אנחנו מצפים לקבל דילים והנחות בהתאם למוצרים שרכשנו בעבר, רוצים שהמערכת תכיר אותנו ובעיקר רוצים לעשות כמה שפחות. אנחנו לא רוצים להתאמץ, אנחנו רוצים שהכל יעבוד חלק ומהר. יותר ויותר מותגים, בעיקר הגדולים שבהם, מתחילים להטמיע טכנולוגיות מתקדמות באתריהם, הופכים את החוויה ל tailor made וזוכים כך ליתרון תחרותי.

אז מה צריך לוודא כשיש לך אתר e-commerce?

  • להבין שאין קיצורי דרך. האתר שלך חייב להיות POLISHED!
  • שהאתר מותאם לכל הפלטפורמות – דסקטופ, מובייל וטאבלט (על סוגיהם השונים)
  • שהוא מהיר. הגולשים שלך לא רוצים לחכות. אם יש מהירים ממך, לשם הם יעברו.
  • חווית משתמש – הסנן של המידות או הצבעים לא נוח? הפופאפ מסתיר את העגלה? תוודאו שאתם עושים מחקר משתמשים והחוויה שלהם באתר היא חוויה של זרימה ולא תסכול.
  • אנליטיקס!!! תוודאו שכל הפיקסלים, קודי ההמרות וההטמעות הרלוונטיות נמצאים באתר כדי שתוכלו לעקוב, לראות מה עובד ולעשות אופטימיזציה כמו מקצוענים.
  • השתמשו בשירות המאפשר ליצור מפות חום תוך שהוא רושם את התנהגות הגולשים. תוכלו לראות כל מה הגולשים שלכם לוחצים, מה מושך את תשומת ליבם, איך הם גוללים את הטקסט ועל מה נוטים להתעכב.

עוסקים במסחר מקוון? פנו אלינו ונוודא שהלקוח שלכם יוצא מרוצה!

דילוג לתוכן