קידום אתרי e-commerce

רוצה לדעת איך אנחנו עושים את זה ולמה אנחנו יותר טובים מאחרים?
נשמח לשבת על קפה!

    למה שווה לך להשקיע בפרסום דיגיטלי כשיש לך חנות אונליין?

    מאותה הסיבה שבעבר היית זקוק לשלטי חוצות כדי לפרסם חנות פיזית. בימינו, גם אם העסק שלך הוא מקוון בלבד, וגם אם הוא משלים לחנות פיזית, נוכחות דיגיטלית היא הכרחית, במיוחד לנוכח התחרות ההולכת וגוברת. אולם, היא חייבת להיות מלוטשת ומקצועית.

    חווית המשתמש (UX) צריכה להיות ללא רבב, הקופי משכנע וממיר ומערך התשלום נוח ונוסך בטחון. כמובן, נדרש גם מערך תפעולי יעיל ומהיר – מחסן, משלוחים ושירות לקוחות. כל אלו, במידה ומייצרים חווית קניה קלה ומספקת, יגרמו ללקוחות להמשיך לרכוש סחורה באתרך.

    קידום אתרי מסחר

    מתי מתאים לקדם אתר e-commerce?

    ניתן לתגבר את התנועה (Traffic) לאתר עבור לקוחות בכל שלב של משפך השיווק (funnel) – החל מאלו שאינם מכירים את המותג וכלה בלקוחות חוזרים ונאמנים. האפשרויות הדיגיטליות לצירוף לקוחות חדשים (Acquisition) הן רבות. ניתן להגיע אליהם דרך פלטפורמות כגון פייסבוק, רשת המדיה של גוגל או פרסום מבוסס תוכן ולטרגט על פי פרמטרים שונים כגון תחומי עניין, או דפוסי התנהגות אונליין. באופן זה ניתן לייצר מהלכי שיווק יצירתיים בלתי מוגבלים.

    לקוחות שהביעו עניין במוצריך, אך טרם סיימו רכישה, עדיין מהווים לקוחות פוטנציאליים ואף כאלו ששווה להשקיע בהם יותר. במקרים רבים נדרש רק תמריץ קטן או תזכורת כדי שיגיעו לקצה ה-funnel. לצורך כך נוקטים בשיטה שנקראת פרסום מחדש (שזרוע) – Remarketing. הגולש ממשיך לראות פרסומות של המותג בטווח זמן מסוים או על פי תנאים אחרים שהוגדרו, במטרה להשלים את העסקה. מודעות מסוג זה מוכרחות להציג ערך או הטבה ותמיד כדאי שיהיו מותאמות אישית. למשל, יציגו את המוצרים אותם הוסיפו לסל.

    שימור לקוחות קיימים או לקוחות עבר (Retention), גם הוא אמצעי יעיל להגדלת המכירות. הצעת הטבות עיתית ללקוחות עבר, תוך שימת דגש על לקוחות נאמנים עם ערך חיי לקוח גבוה (Life Time Value – LTV), מאפשרת להמיר בעלויות נמוכות יחסית, אוכלוסיה בעלת פוטנציאל רווח רב. בנוסף, לקוחות מרוצים, הופכים עם הזמן ל"שגרירים" של המותג והעסק מרוויח פרסום מפה לאוזן, שערכו לא יסולא בפז.

    בכל עת, בין אם מדובר בהשקה של מוצר חדש או "תגבור" לטובת מכירת מוצרים וותיקים, קידום באינטרט של אתר e-commerce, הוא השקעה הכרחית, שכשנעשית נכון, מחזירה את עצמה פי כמה.

    למה לבחור בקידום אתר מסחר מקוון עם Oasis Media?

    הלקוחות שלנו נהנים מתוצאות מרשימות ומשירות אישי,
    זה הזמן להצטרף אליהם!

      בין השירותים אותם ניתן לקבל במסגרת קידום אתר מסחר מקוון:

      פרסום מתוחכם במגוון ערוצים דיגיטליים
      להגדלת התנועה לאתר ואחוזי ההמרה בהתאם ליעדים והמשאבים ברשות העסק.

      המלצות ייעול לאתר החנות המקוונת
      תוך שימוש בכלי מחקר כגון Google Analytics, מפות חום ובחינת חווית משתמש (UX), נבחן ונייצר דו"ח הכולל פרמטרים קריטיים לייעול האתר.

      רוצה לדעת איך קידום אתר e-commerce יקדם לך את העסק? נשמח להיפגש!