הבלוג

הבלוג שלנו

כמי שנושמים את התחום, יש לנו הרבה מה לומר על שיווק דיגיטלי.
בבלוג אפשר לקבל מידע וטיפים שווים שיעזרו לך להתוות אסטרטגיה נכונה וליישם אותה באופן המקצועי ביותר.

איך למפות ולנהל נכסים דיגיטליים לעסק איקומרס

בעלי עסקי איקומרס רבים מתמקדים במוצרים ובמכירות, אבל מפספסים חלק חשוב מהתמונה הגדולה – הנכסים הדיגיטליים שהם מפתחים כחלק מהפעילות [...]

קראו עוד
בשיווק דיגיטלי לאיקומרס חובה להכיר את העסק כדי לייצר מכירות

בעלי חנויות אונליין רבים מכירים את זה: המוצרים טובים והאתר המכירתי עובד, אבל הקמפיינים הדיגיטליים לא מספקים את הסחורה. לפעמים [...]

קראו עוד
בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק

תוצאות משביעות רצון ורווחים בקופה מתחילים בחשיבה אסטרטגית מעמיקה. הכנו מאמר שסוקר את הנושאים שהכרחי להתייחס אליהם.

קראו עוד

הלקוחות שלנו נהנים מתוצאות מרשימות ומשירות אישי,
זה הזמן להצטרף אליהם!

    כל השדות בטופס הינם שדות חובה


    אין דבר כזה פרסום ללא מדידה

    כדי להשיג שיפור תוצאות עקבי, העוסקים בפרסום חייבים להיות מסוגלים למדוד את תוצאות הקמפיינים ולהפיק תובנות יישימות לעתיד.

    קראו עוד
    היכרות עם תחום ה- PPC וטיפים קריטיים להצלחה

    כל מי שהתעסק אי פעם בפרסום דיגיטלי שמע את המונח PPC. במאמר הקצר הבא אליעד מלול, מנכ"ל סוכנות הפרסום Oasis [...]

    קראו עוד
    איך לבחור משרד פרסום דיגטלי?

    בימים אלו יותר בעלי עסקים ומנהלי ארגונים מבינים שנוכחות דיגיטלית היא לא מותרות, אלא הדרך לפתח את העסק ולפעמים אפילו [...]

    קראו עוד
    מדריך לכתיבת סיפור מותג

    סיפור מותג הוא זה שמייצר מערכת יחסים לטווח ארוך בין הלקוח לעסק. כתיבתו דורשת ניתוח אסטרטגי והבנה של צרכי הלקוח.

    קראו עוד
    מדריך אופטימיזציה לדפי נחיתה עם גוגל אופטימייז

    אם אתם עוסקים בשיווק בטח שמעתם על המונח אופטימיזציה, או על A/B טסטינג. אם לא שמעתם והגעתם הנה כדי להבין [...]

    קראו עוד
    איך ליד נולד? בדף נחיתה!

    דפי נחיתה הם הפנים של העסק וההזדמנות החשובה להמרה. ריכזנו עבורכם את הדגשים שחייבים ליישם כדי להגיע ליעדים שהגדרתם.

    קראו עוד
    סיפור הצלחה בזמן הקורונה – "מדרסה"

    מקרה המבחן של מדרסה – סיפור הצלחה בעת משבר. איך דווקא בתקופת הקורונה לקוח שלנו יותר מהכפיל את מספר התורמים [...]

    קראו עוד
    על "שזרוע" כבר שמעתם?

    קהלים שהתעניינו בכם בעבר הם קהלים יקרי ערך. כדי להחזיר אותם למעגל הלקוחות ולסגור עסקאות חייבים קמפיין רימרקטינג מדויק.

    קראו עוד
    איך מגיעים לקהל היעד הנכון לנו?

    כדי שעסק יוכל להרחיב את פעילותו ורווחיו, עליו להגיע אל הלקוחות הרלוונטיים אך ורק לו ולאופי השירות אותו הוא מספק.

    קראו עוד
    גרפיקה יפה – זה לא מספיק!

    העיצוב הגרפי הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק ותופס מקום מכובד בתמהילי הפרסום, אך יש לזכור שהוא הכלי ולא המטרה.

    קראו עוד
    מגמות באונליין שופינג

    בעלי עסקים ומפרסמים מוכרחים להבין את מסע הלקוח ולצפות מראש אתגרים צפויים ולפתור אותם. רק כך יש לנהל מסחר מקוון.

    קראו עוד
    טיפים חשובים לקידום בפייסבוק

    קידום בפייסבוק הוא תחום מורכב שדורש מיומנות. ריכזנו כמה טיפים חשובים שיבטיחו שאתם בדרך הנכונה לפרסום מקצועי שמביא תוצאות.

    קראו עוד